"Gdy w imieniu spółki lekarskiej zadziała bardzo ambitny specjalista ds. Marketingu i opublikuje reklamy działalności leczniczej wówczas odpowiedzialność ponosić będzie lekarz."
Wiktoria Różak, Specjalistka ds. marketingu i PR
Jak wiemy, reklama jest “dźwignią handlu” i w wielu branżach jest głównym sposobem pozyskiwania klientów. Pozyskiwanie pacjentów poprzez reklamę napotyka jednak na istotne ograniczenia. Zgodnie z ustawą o działalności leczniczej, podmiot wykonujący działalność leczniczą jest obowiązany podawać do wiadomości publicznej informacje o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych. Natomiast treść i forma tych informacji nie może mieć cech reklamy.
Wyczerpujące i składnie przygotowane informowanie potencjalnych pacjentów o zakresie i rodzajach udzielanych świadczeń zdrowotnych, np. w oparciu o dobrze przygotowaną stronę internetową czy profil w mediach społecznościowych.
Konto: 30 1600 1404 1843 4058 0000 0001
Biuro Poznań
ul. Libelta 29A/4
61-707 Poznań
E-mail: kancelaria@answer.com.pl